miercuri, 11 ianuarie 2012

Despre munte, cumva altfel...

Zilele trecute am citit o descriere de tură. Nimic nou, până aici. În definitiv, alpinetul, carpaţi-ul şi blogurile oferă tone de jurnale legate de munte. Totuşi, de data asta abordarea filozofică a făcut diferenţa. Pentru că astfel un articol oarecare s-a transformat în Articolul, consider necesar să vă spun povestea care a stat în spatele minutelor de lectură.

O ea dintr-un colţ de ţară pe care nu l-am vizitat niciodată scrie că vrea să meargă pe munte la vară. Dorinţa ei era inspirată din articolul despre care vorbesc eu acum. L-am citit în special pentru că la rândul ei îl recomanda cu destulă căldură. Mi-a rămas în minte pentru că făcea o referire la Tudor Gheorghe care, pe mine, mă ducea cu gândul mai degrabă la Iulia Guşatu.

Şi aşa mi-am îmbogăţit un pic cunoştinţele muzicale...

Eu ştiam de Iulia Guşatu cântând Bună dimineaţa, mamă:




Ea ştia de Tudor Gheorghe cântând Gara-i gară, leru-i ler:
 

 
Acest ultim clip are sonor doar până la momentul 2:54 după care imaginea rămâne statică iar sunetul dispare. O eroare de prelucrare- postare probabil... Oricum, merită ascultat şi comparat.
 
Textul din Tudor Gheorghe este disponibil aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu