sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Absurd

Am aflat întâmplător de festivalul de teatru din Preoteasa... Mai fusesem acolo, la chemarea Ioanei, cu câţiva ani în urmă, în altă toamnă, în altă stare de spirit.

Acum, perfect conştient de absurdul la care urma să mă expun, aproape că am perceput Cântăreaţa cheală în registrul comic în care a perceput-o şi restul sălii pline de studenţi. Interesantă punere în scenă. Totuşi, mi-ar fi plăcut să pot compara punerea în scenă cu alte spectacole pe acelaşi text. Spun asta pentru că impresia de piesă un pic cam lesbi pentru gusturile mele s-ar putea să nu fie confirmată de alte puneri în scenă...

Oricum, a fost o oră plăcută... A meritat să ies din casă...

Mâine, deşi nu mi-e clar ce program va avea ultima zi de festival (e ceaţă inclusiv la ccs pe site), cred că voi trece din nou pe acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu