marți, 11 februarie 2014

E uşor să o placi (4)



Zilele trecute, pe când târzia iarnă încă nu se transformase în primăvară timpurie, pe când pe trotuarele bucureştene încă se circula pe poteci înguste strecurate printre mormane de zăpadă sau pe lângă garduri şi clădiri, mă trezesc faţă în faţă cu o tânără. Mă menţin pe partea dreaptă a potecuţei, încercând să mă fac mic pentru a permite trecerea. Pe partea stângă, călcând sigur şi rapid pe poala muntelui de zăpadă, trece ea. Am recunoscut pasul sigur de om de munte aşa că am întors capul. Într-adevăr, după ţinută părea şi ea pasionată de munte.

Şirul acesta de postări se referă la detaliile care te pot face să apreciezi un om. Totuşi, dincolo de aceste mici detalii- zâmbet, rămâne nevoia de sentimente ceva mai puternice şi, înainte de toate, reciproce.

Oare cum ar arăta un astfel de şir de postări făcute de o femeie? Oare cum ar suna justificarea lui E uşor să îl placi???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu