marți, 11 august 2009

Seara irlandeza pe terasa Green Hours

"Green Hours are placerea sa gazduiasca saptamana aceasta un spectacol inedit de muzica si dansuri irlandeze, ce adauga o nota de muliculturalitate clubului nostru.

Va asteptam cu drag,

Raluca Radu - PR Green Hours & Teatrul LUNI
0722234356 / 0788452485
www.green-hours.ro
office@greenhours.ro

Joi 13 august, ora 20.00

Green Hours 22 jazz-cafe prezintă:

Live Irish Music & Pub Songs

Shannon


Peter Moynahan - voce, ghitară
Natalia Colotelo – vioară
Alina Talos - voce, percuţii
&
Octavia Roman – dansuri irlandeze
"

De cand am fost la aniversarea Ţapinarilor cei de la Green Hours imi trimit pe mail programul lor. Şi de data asta, cu muzica irlandeză, au reuşit să readucă la suprafaţă amintirea unei seri în Preoteasa, pe când funcţiona acolo 3 Ceasuri Bune, seară în care s-au auzit şi nişte acorduri irlandeze vesele... Deci atenţia mi-a fost captată, mi-am analizat agenda şi am constatat că am liberă seara de joi. Prin urmare, deşi ştiu că voi fi obosit după seara de miercuri din Iron City, mi-am rezervat un loc in Green Hours.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu