miercuri, 10 aprilie 2013

Zâmbet 8

Trec din nou pe la o veche cunoştinţă virtuală şi găsesc un articol mult mai interesant comparativ cu ce mă obişnuisem să găsesc în ultima vreme. Citesc textul ei (îl găsiţi aici), citesc şi textul care o inspirase (îl găsiţi aici) şi îmi dau seama că, în Buzău, oraş de care mă leagă unele amintiri interesante, ar merita căutat mormântul lui Dumitru Dan, un călător român mai tare ca Badea Cârţan dar nu la fel de cunoscut.

De ce zâmbet? Poate pentru a sugera relativa opoziţie cu indiferenţa pe care mi-o provoacă o bună parte dintre materialele aruncate aiurea prin internet, materiale peste care mi se mai opresc ochii uneori, parcă din ce în ce mai rar...

Mulţumesc, Claudia!

Un comentariu:

  1. Eu multumesc, Adrian. Ma bucur cand aflu ca reusesc sa mai scriu si lucruri interesante, chiar daca destul de rar :)

    RăspundețiȘtergere