sâmbătă, 6 aprilie 2013

Salutări din "fucking London"!

După ce mă supărasem pe biletoo mi-am dat seama că întâmplarea nu tocmai prevăzută mă pune în situaţia de a da un concert tribut Iron Maiden pe unul Nirvana. Analizând un pic problema, am constatat că sunt mai ataşat de Nirvana deci... s-a nimerit bine încurcătura... Prin urmare, iată-mă vineri seară din nou în Mojo, pentru prima dată într-o seară de vineri...


Pentru concertul Tribute to Nirvana venisem, cu asta a început seara. Clubul era destul de aglomerat, aşa cum începe să-mi placă mie. La intrare cineva aprecia că promovarea a fost eficientă dacă au venit atâţia oameni... Într-adevăr, promovarea consider că a fost bună. Eu am citit pe metalhead de concert, am văzut mai târziu că fusese prezentat şi pe alte site-uri importante.

Mi-am amintit câteva dintre piesele pe acel Nirvana MTV Unplugged in New York (casetă intens ascultată cu vreo 15 ani în urmă) dar, la final, am rămas şi cu un mic regret, nu s-a cântat şi Jesus don`t want me for a Sunbeam.



Interpretarea celor de la Up to Eleven mi s-a părut bună aşa că m-am ataşat de trupă suficient de mult încât, dacă nu aş fi avut deja făcut programul din seara asta, i-aş fi ascultat din nou, în Fire, în deschidere la Luna Amară. Detaliile concertului, aici!

După ei, printr-o altă modificare neprevăzută, au cântat The Pistols, veniţi chiar din Londra, dacă am înţeles eu corect, pentru concertul Sex Pistols Tribute. Deşi nu credeam să-mi placă, am fost surprins plăcut atât de trupă cât şi de cântece şi de public. Păcat că oboseala m-a cerut acasă destul de curând, ratând o bună bucată din concertul lor.

În seara asta... Echo, în Ageless, de la 21:30... Sunt curios cât de tare îi voi aprecia...

Pentru amatori, revin la Nirvana cu acel deja amintit concert MTV:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu