sâmbătă, 3 octombrie 2009

Încă o seară faină...

E clar, oraşul a avut ceva cu mine săptămâna asta... :D Mi-a oferit pentru fiecare seară câte o ocazie de ieşit în oraş. Recapitulând, luni a fost seara InDArt în Iron City, marţi tot în Iron a venit Imre, miercuri a fost seară de-a dreptul specială Folk, frate (cu Tivodar, Cristina Andrieş, Crina de la Măr Verde dacă am reţinut corect, plus obişnuiţii Jonnie, Mysha, Fram, Nicoleta, Teddy, Bodi) de la care cu greu m-am dat plecat (şi acum n-a mai fost nimeni lângă mine care să mă deturneze din drumul către casă printr-o discuţie interminabilă; da, este forma prin care spun că, miercuri seară, eram mai singur decât mă obişnuisem în ultimele săptămâni de Folk, frate; totuşi, n-a fost nimic tragic în asta, a fost doar mai puţin vesel), joi am venit direct acasă şi am adormit urgent, vineri a fost plimbarea cu bicicleta (8,6 km plimbarea oficială plus drumul casă- birou, birou-TNB şi TNB- casă) iar azi abia m-am întors de vreo 30 de minute de la concertul Ţapinarii din Club A (nu mai trecusem de secole prin A, cred că din vremea în care mergeam cu Putin la serile de alternativ...).

Iar mâine... sper să nu plouă de dimineaţă astfel încât să avem curaj să plecăm către Comana.

Cât despre cronicile întârziate rău de tot, acum îmi amintesc că mai am două poveşti pe care nu le-am început, cele două poveşti despre concediul petrecut ca la carte, la munte şi apoi la mare...

Dar parcă e mai greu să povesteşti tot ce trăieşti când viaţa începe să ţi se umple... Măcar să fie la fel de plină de evenimente şi perioada următoare! :D

2 comentarii:

  1. La cat mai multe evenimente frumoase atunci!
    Sa stii ca saptamana trecuta am avut o multime de treburi serioase de rezolvat dar saptamana asta mi-ar placea sa vin in Iron.
    Ne auzim maine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Săru` mâna, mamaie! :D Dacă îţi permite programul eşti oricând binevenită în Iron City!

    RăspundețiȘtergere