marți, 27 octombrie 2009

Se anunţă zile interesante...

În seara asta mă (re)văd cu carpatiştii la un vin fiert. Îi mulţumesc lui Sorin că m-a atenţionat!

Joi seară, Ţapinarii cântă în El Grande Comandante de la 21:30. Lăsând la o parte faptul că aici scrie ceva de Andrei Tănase (offf, chiar aşa de greu e să afli cum îi cheamă pe cei doi Ţapinari???), vă las numărul de telefon pentru detalii şi rezervări: 0728.556.043 şi adresa clubului: Str. Viitorului nr. 26. Din păcate nu cred că voi putea ajunge şi eu acolo dar în schimb sper să ajung la concertul următor în Green Hours. Vă ţin la curent! Paragraful acesta este dedicat celor care ajung pe blogul meu căutând Ţapinarii cu motoare de căutare.

Vineri voi avea o seară interesantă sub semnul ideii de comunicare.

Sâmbătă dimineaţă va trebui să-mi amân întâlnirea programată pentru că plec din oraş. Unde? În Piatra Mare, cu cortul! A pus cineva pe carpaţi exact tura pe care doream eu s-o postez pt 24- 25 octombrie dar am renunţat la idee din cauza prognozelor citite la începutul săptămânii. Ei bine, acum nu mai renunţ la idee. Vom fi 7 oameni care vor încerca să se simtă bine indiferent de vreme. Iar precedentul Comana îmi dă speranţe că va fi la fel de fain şi acum.

Şi pentru ca totul să fie şi mai interesant, a trecut o săptămână şi eu tot n-am reuşit să finalizez textul care descrie ultima seară în care-am văzut-o pe Rox... Să sperăm că e de bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu