joi, 3 decembrie 2009

Cică puţină politică...

Mă mir şi eu că am fost oarecum atent la dezbaterea celor doi candidaţi la Cotroceni. Ei bine, dincolo de convingerea mea care spune că sunt unicul responsabil de succesele şi de eşecurile pe care le voi avea în următorii 5 ani rămâne o pasiune veche, aproape trecută, pentru dezbaterile anti-RMGC.

Deci Geoană este categoric împotriva proiectului RMGC (Roşia Montană Gold Corporation sau cum dracu` s-or mai numi acum) dar totuşi nu mi se pare un motiv suficient de puternic pentru a-mi mişca hoitul până la secţia de votare...

Pe cealaltă parte, aş mai avea un argument indirect pro-Geoană. Pe mandatul Băsescu s-a făcut o modificare legislativă care a permis ca cineva să şteargă pe jos cu mine. Dar cum părerea mea izolată nu contează, cel mai probabil nu voi vota. În definitiv, mie, direct, nu-mi va apăra absolut nimeni drepturile, visele, speranţele...

[Later edit: se pare că aseară m-am încurcat un pic în cronolorgie].

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu