joi, 17 decembrie 2009

Frumoasă-i vecina noastră...

De fapt nu mi se pare frumoasă deloc! Ba chiar, cu culoarea turbată pe care şi-a pus-o pe păr, mi se pare chiar naşpa rău. :D Plus că nici nu mi-e vecină, ea este doar "vecina". Am văzut-o în seara asta şi mi-am dat seama că nu am niciun motiv s-o abordez. Şi aşa evită omul o încurcătură inutilă. :)

Oricum, ciudată zi! Nici nu e de mirare atâta vreme cât începutul ei a fost în egală măsură de straniu... Peste noapte mă trezesc şi sunt mirat de lumina destul de puternică din cameră... De la zăpadă, se pare... Vine ora să mă trezesc, îmi mai acord câteva minute de stat în pat timp în care mă întreb:

Ce motiv aş avea să mă simt încântat de faptul că m-am trezit din somn încă odată? Care este sensul acestei noi treziri?

Mă gândeam spre seară că este preferabil ca aceste momente să pară măcar că au un sens... Preferabil dar nu obligatoriu... Flexibilitate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu