miercuri, 6 ianuarie 2010

Puştoaico! :D

Ieri seară, pentru prima dată pe anul acesta, m-am întâlnit cu N. Deşi data trecută întâlnirea nu-mi făcuse mare plăcere, poate pentru că era decembrie şi simţeam mai degrabă finaluri, aseară m-a bucurat destul de mult întâlnirea. Ea avea chef de vorbă aşa că, preţ de câteva staţii de metrou, mi-a povestit despre soţul ei sedentar (moment în care mi-am amintit de două femei deşi, schimbând puţin contextul, m-aş fi putut gândi la 3 sau chiar la mai multe), ne-am reamintit o plimbare pe jos făcută în urmă cu destui ani, ne-am amintit de prieteni comuni... La un moment dat aminteşte faptul că împlineşte 30 de ani anul acesta, clipă în care "izbucnesc": "Puştoaico!" :D

Chiar a fost plăcută conversaţia şi nu-mi amintesc să fi fost alterată de vreun gând sau sentiment negativ. Aşa că a fost o bună compensaţie pentru atacul de panică de dimineaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu