marți, 9 februarie 2010

Nesomn

Ei bine, după câteva zile criminale săptămâna trecută, după un final de săptămână în care nu am făcut ce-mi propusesem, după o zi de luni pe care-am început-o cu ceva zvonuri neliniştitoare auzite pe la birou (dacă lucrurile care par acum gri chiar se transformă în chestii negre o să am o perioadă dificilă spre finalul anului), după toate aceste motive de pesimism a mai dat peste mine şi o insomnie...

Deşi mă băgasem în pat devreme, deşi am senzaţia că adormisem repede, m-am trezit curând, am căutat ceva pe internet, m-am băgat apoi la loc în pat şi... să fi fost 11 noaptea... am încercat să-mi găsesc o poziţie confortabilă pentru somn... Totuşi, uitându-mă mai târziu la ceas, am constatat că venise miezul nopţii iar eu tot nu adormisem. Mai târziu, tot nedormit, constatam că s-a făcut 1... Abia după 1 am adormit şi, firesc, m-am trezit greu de dimineaţă deşi îmi propusesem să mă trezesc devreme astfel încât să mai rezolv nişte mărunţişuri înainte de a ajunge la muncă.

Aiurea perioadă... Deşi seamănă cu o perioadă din septembrie, acum există şi o diferenţă în sensul că un eveniment nu a mai fost factorul declanşator, a fost mai degrabă inserat undeva în mijlocul perioadei proaste. Şi nu ştiu dacă în condiţiile astea ar mai fi realist să gândesc ca atunci şi să sper că mica perioadă proastă e firească şi va aduce momente mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu