joi, 4 martie 2010

Despre oameni sau Recomandare 2

Se pare că azi este ziua recomandărilor...

Am dat oarecum întâmplător peste articolul unui tânăr inteligent, cu un stil cognitiv care îmi place din ce în ce mai mult. Aproape că îl invidiez (după cum preciza Oana cândva, este vorba şi aici de invidie nerăutăcioasă) un pic pentru vârstă, pentru felul în care gândeşte, pentru felul în care acţionează.

Cândva, ar fi putut să intre într-un mic conflict cu mine datorită unui accident dar a ştiut şi atunci cum să explice lucrurile. Întâmplător nu mă supărasem atunci iar după ce mi-a explicat incidentul mi-a devenit chiar simpatic.

Ne ştim, virtual, de ceva timp. L-am văzut de câteva ori la acţiuni la care s-a nimerit să particip şi eu. Nu ne-am vorbit niciodată faţă în faţă. Sunt unele idei de-ale lui cu care sunt doar în mică măsură de acord. Totuşi, este genul de om care-mi place.

Prin urmare, îmi face plăcere să recomand articolul de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu