marți, 2 martie 2010

Oraşul dă cu cultură în noi! :)

Dimineaţă s-a nimerit să sar peste unele fotografii din expoziţia de la Piaţa Victoriei 1 şi să mă uit direct la fotografiile unei fiinţe pe care am plăcerea să o cunosc. O prezentare a expoziţiei găsiţi aici.

Aseară, de pe blogul Alinei Manole, am aflat de un concert fain în seara asta. Detalii, aici. Eu nu spun decât că este vorba de folk pe versurile lui Nichita şi că merită mers.

Pe blogul lui Dinu Lazăr am văzut că mâine se deschide altă expoziţie, la Dristor 1. Organizator: oraşul.ro. Detalii, aici.

Pentru 4 martie, ar merita ascultată puţină muzică irlandeză, detalii aici. Am ascultat de curând aşa ceva, în GreenHours, poate chiar trupa care cântă joi.

Tot pentru azi, deja anunţatul concert din Mojo cu Eugen Cristea şi Atelier. Detalii aici.

Tot azi, o nouă ediţie Lecturi Urbane. Detalii, aici. Eu aflasem de noua ediţie de aici.

Peste toate, mâine, obişnuitul Folk frate.

Deloc în ultimul rând, Emeric Imre+ o parte din Set, pe 9 martie, ora 20:30, în Mojo. Detalii vor fii pe e-folk.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu