sâmbătă, 17 iulie 2010

Două grenade pe Insula Vacilor... Sau cum poate apărea o ştire...

Azi, după ce am revenit acasă pe la prânz, mi-a luat ceva timp până să mă conving să ies din nou. Plecând târziu de acasă am ales apropiatul IOR în dauna mai depărtatului Tineretului. Şi se pare că am ales bine! :))

Ajung pe la 5 pm în parc, mă aşez la plajă pe una din (pen)insule şi încerc să citesc. Nu mergea pentru că era multă agitaţie în jur. Citesc totuşi câteva rânduri şi în rest las privirea să fugă în jurul meu. Printre altele, de data asta am văzut o raţă luându-şi zborul de sub un copac aflat la câţiva metri de mine.

Deşi ajunsesem acolo pe soare, până la urmă au apărut ceva nori din care chiar a început să plouă. Totuşi, majoritatea celor aflaţi la plajă au stat pe loc pentru că atmosfera era plăcută chiar şi pe ploaie.

Peste aproximativ 2 ore sesizez mai multă agitaţie dar nu-mi bat capul cu ea. Într-un târziu, după ce văd un BGS agitându-se prin zonă aud şi eu din gura acestuia că zona trebuie eliberată. Accept dar, incredibilă idee pe capul meu, întreb care este motivul. Mi se spune că s-a întâmplat ceva şi că a apărut acolo şi poliţia. Nu am fost satisfăcut de răspuns dar nici chef de conversaţie suplimentară nu aveam. Mă retrag, văd şi eu maşinile poliţiei la intrarea pe peninsulă, îmi amintesc că cei "goniţi" înaintea mea pomeneau ceva de o posibilă explozie, rămân nelămurit dar plec din zonă. Peste câteva momente aud întâmplător, exact în faţa mea, un tip vorbind la telefon cu un nu ştiu ce şef. Omul comunica faptul că, pe Insula Vacilor (eu insist să-i zic peninsulă despre care care chiar nu bănuiam că are un nume) au fost găsite două grenade şi că la faţa locului se află poliţia şi o maşină a geniştilor.

N-am mai stat în zonă să urmăresc ce se mai întâmplă. Nu sunt convins că au fost evacuaţi de pe peninsulă şi cei doi îndrăgostiţi pe care-i sesizasem în timp ce parcurgeam aleea din jurul lacului. Ştiu doar că totul părea să se petreacă în linişte, fără agitaţie suplimentară sau panică. BGS-ul şi poliţiştii păreau bine pregătiţi pentru astfel de situaţii.

Probabil voi trece mâine prin IOR ca să caut eventuale urme ale posibilei explozii din seara asta.

Probabil în unele ziare va apărea o ştire pe tema asta.

Eu nu sunt ziarist (deşi de câteva ori am fost suspectat că aş fi), deci ştirea nu e scrisă de mine.

Totuşi, am fost acolo...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu