luni, 27 septembrie 2010

Restituiri 2- Vama Veche 2009

NOTĂ: Persoanele pudice sau cele care sunt tentate să vadă obscenitate în texte care sunt departe de ea sau doar la limita acesteia sunt rugate să ignore postarea aceasta sau s-o "citească" doar uitându-se la poze. Mulţumesc!

Pentru că în următoarele zile nu cred că va apărea vreun eveniment despre care să fiu tentat să scriu mult, îmi propun să public jurnalul zilelor petrecute în Vama Veche în toamna 2009.

Baza va fi constituită de însemnările făcute în acele zile, de fotografiile şi filmările făcute. Pe lângă acestea vor apărea şi actualizări legate de gândurile de atunci. Actualizările vor fi evidenţiate astfel încât să se poată face diferenţa dintre felul în care vedeam atunci lucrurile şi felul în care le văd acum. Cu italic redau textul original de pe notesul meu, cu bold apar actualizările. Voi păstra regula asta pentru toate postările pe tema Vama Veche 2009.


2 septembrie 2009

6:30- mă trezesc la 16 grade în cort după ce, când am adormit, citisem 23 grade. Cam rece pentru gustul meu... Peste noapte zgomot de valuri, muzică şi încăierări între maidanezi.

Legat de câini, aseară mă întinsesem pe cearceaf şi m-am trezit la picioare cu o căţeluşă cu o pană în gură. Am mângâiat-o pe cap iar ea s-a întors cu burta în sus. N-am cedat "avansurilor" ei. A plecat lăsând în urmă pana... Mai târziu am mâncat uitând cu desăvârşire că atinsesem câinele. Mi-am dat seama apoi şi m-am "spălat" cu gelul antibacterian pe care-l am la mine. Oricum, nu s-a întâmplat nimic rău. Doar pe tren, venind spre Mangalia, mă lovise o diaree. S-a rezolvat de la sine sau cu furazolidonul luat în Mangalia.

8:20- de ceva vreme plouă încet şi adie vântul. Cortul nu pare să ia apă. Am încercat să pozez răsăritul dar fie n-am avut suficientă răbdare, fie răsăritul era obturat de nori. Începuse să se vadă efectul OZN când am intrat iar în cort, motiv pentru care am crezut că soarele e deja sus.

11:00- iar plouă. M-am plimbat şi am făcut poze. Afară 22 grade.

11:30- la 35 grade sub supratenda cortului mă dezbrac pentru prima bălăceală. Acum temperatura pare să se fi stabilizat la 30 grade.

Am ajuns la itemul 198 din chestionarul de la T.

Seara, întins în faţa cortului în sacul de dormit, o privesc în ochi de la nivelul ei şi... vine la mine să o mângâi. Da, o ea, am impresia că e aceiaşi căţeluşă de aseară.

Mai devreme, printre cei care montează scena pentru Stufstock, văd un tricou inscripţionat pe spate cu ceva gen "sunt Teddy de la sunet". Firesc, m-am gândit la Teddy Olaru din Iron City. Asta poate pentru că azi e miercuri şi mi-e dor de Folk frate.

Cu plaja nu stăm foarte bine, azi au fost doar vreo 3 ore cu soare şi căldură. Suficient totuşi ca să-mi amintesc de jena legată de erecţie... Uneori nici nu-ţi dai seama ce te excită exact. Poate că, în cazul meu, funcţionează un mecanism paradoxal: mă excit nu pentru că văd o femeie goală, fără sutien sau chiar în costum de baie cu două piese (unele arătând foarte atrăgător şi aşa), mă excit mai degrabă pur şi simplu pentru că-mi propun să nu mă excit... Uneori mă gândesc pe trei sferturi în glumă că, în absenţa unor norme sociale rigide, m-aş putea trezi cu vreo tipă care să mă "agaţe" pentru că-i tentată de penisul meu... Hei, oare voi copia şi ideea asta pe blog??? :D

Actualizare: Uite că am scris şi povestea asta cu erecţia. Pe atunci consideram că este imposibil ca o ea să mă "agaţe" în acele condiţii dar azi consider că o astfel de întâmplare este doar foarte puţin probabilă, ca o lebădă neagră...

Aici poate s-ar potrivi să reproduc intervenţia mea "anonimă" de pe un forum unde se discuta despre nudism. Spuneam eu acolo cam aşa, ca răspuns la nedumerirea cuiva:

dar oare barbatii nu o sa stea cu p*** sculata...ma gandesc ca intrea ateatea femei :)... grăia acela

Intre atatea femei sunt si destui barbati asa ca penisul se mai scoala, se mai culca... Dar oricum nu erectia e esenta nudismului...

Eu m-am indragostit de cativa ani de ideea de nudism... Totusi, ma simt jenat cand o erectie nu mai vrea sa cedeze asa ca... ma asez urgent pe burta sa nu se vada :D...
răspundeam eu

Pe aceiaşi temă, pe acelaşi forum, o părere exprimată într-un stil care mi-a plăcut, aici (intervenţia numărul 13, cei cu mai puţină răbdare pot să citească doar ultimele 4 rânduri ale intervenţiei, rânduri care pot fi privite ca o concluzie).

Deci voi fi martor la Stufstock din greşeală. Venind pe jos din Mangalia spre Vamă am văzut afişele în 2 Mai... Scena e cu spatele la mine, la mică distanţă... Deci nu-l mai fac la Marina Park... Se pare că nu-l mai fac nici pe bani... Probabil ediţia de anul trecut o fi fost un eşec...

Este aproape 21:00. Cred că o să adorm. Asta după ce, întins în sac în faţa cortului, am urmărit neatent mersul norilor şi zborul pescăruşilor. Unii au zburat la 4- 5 metri deasupra mea, distanţă care mi-a permis să sesizez o unduire a corpului lor în timpul zborului...

Deci, ziua de azi ar însemna 3 ore de nudism, două beri, două gogoşi (făcute la comandă, fierbinţi şi bune), 4 mici şi o căţeluşă. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu