sâmbătă, 4 decembrie 2010

22 noiembrie- 4 decembrie 2010

În acest interval am citit Mircea Lăzărescu, Lucian Ile, Tulburarea obsesiv-compulsiva. Circumscriere, modele si interventii, Editura Polirom, 2009.

Am regăsit cu ocazia asta noţiuni despre TOC pe care le întâlnisem şi în alte cărţi (nici eu nu mai ştiu în câte cărţi m-am lovit de acest subiect). O treabă mai specială a fost că am regăsit referiri la serotonină (nu sunt foarte lămurit ce vrea serotonina asta de la sufletul meu dar... am avut ocazia să o văd amintită într-un articol care era destul de departe de ideea de ştiinţă şi asta în prima fază m-a şocat apoi... mi-a dat idei despre care nu cred că vă voi povesti şi vouă :D) şi, într-un capitol axat mai mult pe psihiatrie, mi-am dat seama că nu sunt aproape deloc familiarizat cu domeniul... Prin urmare, psihologie voi mai citi dar o carte strict de psihiatrie nu cred să încerc să citesc vreodată... Nu de alta dar o frază plină de tractotomie, cingulotomie, leocotomie sau capsulotomie seamănă cu un text în limba chineză pentru mine :))

În cu totul altă ordine de idei, afirmam mai devreme într-o discuţie că "săptămâna trecută m-am simţit pus la zid" şi, pentru că aceste cuvinte descriu destul de exact ce simţeam în urmă cu o săptămână, mă mir că le-am spus, dat fiind obiceiul meu de a ambala ce simt în cuvinte suficient de complicate încât celălalt să nu înţeleagă ce vreau să spun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu