sâmbătă, 29 octombrie 2011

Expoziţie foto- România sălbatică

Dacă ai drum prin Herăstrău azi sau mâine poţi intra dinspre Piaţa Aviatorilor pentru a vedea expoziţia lui Dan Dinu despre România sălbatică. Eu am trecut azi pe acolo după ce, zilele trecute, aflasem de expoziţie din afişele dintr-un sediu al băncii care sponsorizează acţiunea.

Ca impresii personale pot spune doar că am avut şansa de a începe vizionarea cu o fotografie superbă din Rodnei (curcubeu văzut de pe Pietrosul) după care le-am luat pe rând, descoperind încă câteva fotografii faine printre care Cerdacul Stanciului văzut din alt unghi decât cel clasic, caprele negre din Poiana Închisă, apele interesante din zona Cernei (imagini obţinute, cred eu, cu un timp de expunere mare într-o atmosferă calmă care să nu permită nici măcar unei frunze să fie luată de vânt), ceva animăluţe cu detaliile incredibil de clare, câteva fotografii cu vegetaţie (bulbuci, sângele voinicului), ceva peisaje nu neapărat extraordinare dar numai bune pentru retrezirea dorului de ducă.

O fetiţă se plângea mamei că nu vede animalele cu care a fost atrasă spre expoziţie. În particular cerea o broască. Le-am spus să privească pozele pe rând pentru a găsi şi broasca cerută de fetiţă, broască pe care eu o văzusem mai devreme. N-am avut parte de nicio reacţie. În situaţia asta puteam gândi aproape orice... Câteva minute după ce părăsisem parcul mi-am dat seama că lipsa de reacţie a mamei cu copil a fost o reacţie mai bună decât reacţia descrisă într-o carte a lui Marc Levy pe care am citit-o cu nişte ani în urmă, ceva cu lucruri nespuse în titlu.

Amănunte despre expoziţie, despre proiectul România sălbatică, despre fotograf (bun fotograf pe zona wildlife), în site-urile următoare:

http://romaniasalbatica.ro/ro/stiri/77/ROMANIA-SALBATICA-expo-foto-la-Bucuresti.htm

http://dandinu.net/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu