miercuri, 29 februarie 2012

Sunt misogin?

Femeie, crezi că meriţi să-mi faci o felaţie?

Mi-au trecut prin viaţă câteva femei care ar merita să primească întrebarea asta şi, pentru a clarifica mai bine situaţia, să primească un răspuns gen: Nici o felaţie nu meriţi să-mi faci! Sunt cele care, într-un fel sau altul, mi-au înşelat rău de tot aşteptările...

Există şi femei cărora nu le-aş pune întrebarea pentru că, dacă ar apărea împrejurări favorabile, mi s-ar părea suficientă şi altă formă de trăire sexuală în compania lor. Sunt femeile care, în primul rând, îmi par frumoase.

Sunt şi femei care au ceva special, uneori cu caracter mai degrabă nesexual, cu care îmi face plăcere să interacţionez din când în când fără ca asta să ascundă neapărat o dorinţă sexuală. Acestea am senzaţia că sunt cele mai puţine...

Cred că zilele acestea, poate în urma reapariţiei amintirilor despre un anume 7 martie în care am fost suficient de manipulator încât să obţin o întâlnire dar şi suficient de fraier încât, pus în faţa alegerii unei felicitări, să fac mari eforturi pentru a găsi una în care iubirea să fie mai degrabă absentă pentru că altfel... ea s-ar fi supărat teribil, zilele acestea deci mă simt teribil de misogin.

Nu ştiu dacă postarea asta va supăra vreo cititoare. Mai degrabă nu va supăra pe nimeni pentru că, eventuala cititoare este suficient de inteligentă încăt să-şi dea seama dacă aş simţi nevoia s-o jignesc, s-o tratez cu oarecare indiferenţă sau cu o doză de amiciţie.

Insist să nu dau nume. Simte-te liberă să te regăseşti în cuvintele mele şi să te aşezi singură în categoria potrivită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu