marți, 14 august 2012

După aproape trei ani în Bucureşti, din nou în Vama Veche...

Din septembrie 2009 până la începutul lui august 2012 n-am mai ieşit din Bucureşti decât pentru perioade scurte, de 1- 2 zile, şi extrem de rar (nu mai mult de 6 zile pe an). A fost destul de neplăcut, cu atât mai neplăcut cu cât micile schimbări pozitive acopereau în extrem de mică măsură oceanul de frustrare. În aceste condiţii, în iulie 2012, m-am pus pe socotit şi am constatat că, într-o oarecare măsură, se potriveşte o supracheltuială în concediu.

Prin urmare, între 2- 10 august (incluzând orele, nu puţine, petrecute pe drumul către şi dinspre Vama Veche), am renunţat la Bucureşti în favoarea sectorului de litoral 2 Mai- Vama Veche. Iar acolo s-au întâmplat diverse chestii, şi mai bune şi mai rele. Dacă o să fie timp şi dispoziţie sufletească, vor urma nişte poveşti asociate cu ceva fotografii...

Momentan o piesă faină pe care au auzit-o şi urechile mele anul acesta:



Dacă cineva plănuieşte să plece spre Vamă şi are nevoie de informaţii actualizate despre ce se mai întâmplă pe acolo poate întreba (la comentarii) sau poate aştepta să dezvolt subiectul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu