vineri, 21 septembrie 2012

Un insucces asumat- concertul Rezident Ex de azi

Dacă aş fi fost mai puţin prudent cu cheltuielile sau dacă socoteala din Vama Veche s-ar fi potrivit până la capăt cu cea din Bucureşti, aş fi mers şi eu la concertul Rezident Ex din seara asta. Dar pentru că socoteala nu s-a potrivit şi nici norocos la concursul Metalhead nu am fost... stau acum acasă şi ascult muzică bună pe net...

Dar dacă e seara Rezident Ex... TREBUIE să postez aici cel puţin o piesă de-a lor pe care, cine ştie, poate chiar o ascultă alţii live acum. Şi în căutarea piesei potrivite am dat de înregistrarea concertului lor din Vamă, de la Folk You! Mulţumiri celui care a postat! Am fost şi eu acolo dar... e o plăcere să îţi aminteşti cum s-au petrecut lucrurile în Vama Veche pe 5 august 2012, mai exact în primele ore ale zilei de luni, 6 august, în închiderea unui festival care mi-a oferit multe satisfacţii estetice. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu