joi, 7 februarie 2013

De ce-mi place Facebook :)


Îmi place că Facebook are răbdare. Nu se supără dacă un număr de săptămâni nu am chef de el, nu am chef să particip la evenimente, nu am chef să postez chestii mai mult sau mai puţin interesante. Dar îmi place în special pentru că, prin intermediul Facebook, este simplu să păstrez, fie şi indirect, legătura cu oameni şi fenomene pe care le simpatizez.

Îmi mai place şi că, din când în când, îmi amintesc de perioade interesante din trecut aşa cum, cu câteva zile în urmă, captura de mai sus mi-a amintit de perioada în care eram cu urechea pe topurile naţionale ale Fan Radio sau Tinerama, topuri în care se auzea câteodată şi Tectonic, una dintre trupele care l-a conţinut pe Liviu Hoisan.

De dragul acelei perioade, de dragul vechii pasiuni pentru rock, de dragul mai recentelor seri plăcute petrecute în cluburi, consider că a revenit timpul să calc prin Iron City şi prin alte locuri plăcute cu cântări faine.

Plănuiesc ca, în următoarele săptămâni să ajung la:

Comandorul Hoisan, vineri 8 februarie, ora 21:00, în Iron City

Ţapinarii, joi 14 februarie, ora 21:00, în Club A



Gala cântecelor de munte, miercuri 20 februarie, ora 21:00, în Club Mojo



Le mulţumesc celor care mi-au anunţat respectivele cântări: Edi, Tănase şi Dragoş.

Dacă lucrurile merg bine şi va ajunge într-adevăr în Bucureşti acea persoană care m-a anunţat că va avea nişte treburi de rezolvat pe aici atunci e posibil să adaug şi alte concerte pe lista celor la care e de preferat să ajung.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu