joi, 14 noiembrie 2013

Pensii şi bănci



De dimineaţă, trecând pe lângă un sediu CEC (CEC Bank, mai nou...) aud o scurtă conversaţie:

-Domnule N, aveţi de scos 990 lei.

-De ce? Iar mi-au luat ăştia din pensie? Probabil au impresia că o am prea mare...

Deci domnul, ajuns posesor de card cine ştie prin ce minune, nu era lămurit cine îi ia comisioane peste comisioane. Habar nu avea că domnişoara funcţionar bancar este plătită tocmai din aceste mici hoţii legale.

Acum nu reuşesc să decid dacă merită să-i plâng de milă domnului care are doar 1000 lei pensie sau să-mi trag eu un glonţ în cap pentru că muncesc ca fraierul, stresat, frustrat, uneori supraaglomerat, uneori peste program, pe un salariu un pic mai mare decât pensia omului... Ca pensionar, probabil m-aş descurca decent cu 1000 de lei. Dar ca angajat, tânăr, cu pasiuni de cele mai multe ori rămase nesatisfăcute, mi se pare nu numai dificil ci şi penibil să mă descurc cu 1117 lei lună, din care, la rândul meu, plătesc comisioanele nesimţite ale băncii la care mi s-a băgat pe gât cardul de salariu...

În ritmul în care generează schimbări actualul prim ministru se pare că anul viitor voi avea puterea de cumpărare drastic diminuată şi voi ajunge să fiu plătit la fel ca femeia de serviciu...

Şi din cauza asta sunt perfect de acord cu cei care îi cer de mai bine de două luni demisia.

Puie Monta!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu