joi, 21 noiembrie 2013

Problemă tehnică sau cenzură?



De câteva zile încerc să-mi dau seama de ce protestele împotriva cianurii au fost legale până la finalul lui octombrie şi, dacă ne orientăm după acţiunile Jandarmeriei, au devenit pe săptămână ce trece mai ilegale în noiembrie.

Din acest motiv, am parcurs din nou kit-ul de nesupunere civică popularizat pe www.rosiamontana.org şi materialul de pe tacere.ro. Împreună, aceste două materiale constituie un fel de Biblie a protestatarului.

În pasul următor aş fi dorit să citesc Legea 60/1991 privind organizarea şi desfăşurarea adunărilor publice. Aici m-am blocat pentru că, încercând să găsesc legea pe site-ul cel mai credibil (după părerea mea) în domeniul legislaţiei româneşti, m-am lovit de o problemă tehnică sau de cenzura administratorului de reţea...

Pasul 1:



Pasul 2:


Inutil de precizat că mă nemulţumesc foarte mult aceste filtre aplicate fără urmă de creier de cei care urmăresc activitatea pe internet de la serviciu... După ce că sunt singurul care nu-şi permite un echipament mobil cu care să poată accesa internetul pe cont propriu, îmi mai sunt blocate şi site-uri absolut decente de pe care încerc să aflu informaţii pe care le folosesc şi în folosul celor care, într-un mod condamnabil, nu se implică...

Chiar şi postarea asta am finalizat-o de acasă pentru că de la muncă nu mai pot insera capturile de ecran în cuprinsul postării...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu