marți, 3 decembrie 2013

USL apără proprietarii? Eu văd că nu...



Trec aseară, absolut întâmplător, pe lângă sediul USL de pe Vatra Luminoasă. Deşi de obicei nu fac nici cel mai mic efort să observ ce afişează partidele la sediile pe lângă care trec, de data asta, supărat după nişte momente în care o persoană extrem de dificilă a încercat să mă critice pentru a-şi ascunde propria neatenţie, am încercat să pun altceva peste amintirea respectivă. Şi s-a nimerit să reţin câteva cuvinte dintre cele care descriu felul în care, teoretic, acţionează USL în beneficiul poporului. Şi scria acolo cam aşa:

USL apără proprietarii cu proprietăţi legal dobândite

Acum eu mă întreb dacă legea distrugerii Roşiei Montane, în care proprietarii riscă să fie expropriaţi, este sau nu corespunzătoare promisiunii pe care USL o face în propria vitrină, undeva în partea dreaptă, la sediul sus pomenit. Mă mai întreb dacă alianţa politică în care dl. Ponta reprezintă un om de bază consideră cumva că proprietarii din Roşia Montană au dobândit ilegal casele în care locuiesc.

În cazul în care textul citit de mine la sediul USL este doar un element de campanie, aş aprecia dacă acele cuvinte vor fi înlocuite cu mesajul real transmis de USL în ultimele luni:

USL acţionează în favoarea celor care intenţionează să ne otrăvească cu cianuri, nu în favoarea proprietarilor români

Să vedem cine ar mai vota candidaţii lor dacă ar emite acest mesaj, probabil singurul mesaj adevărat pe care l-ar putea genera USL.

În cazul în care dl. Ponta presupune că în Roşia Montană au fost dobândite ilegal proprietăţi, ar face bine să dovedească asta cu legea în mâna dreaptă şi cu sentinţa judecătoriei în mâna stângă. Altfel, odată în plus, se dovedeşte că USL minte cu neruşinare.

În încheiere, precizez că am fost printre puţinii care, în decembrie 2012, au votat pentru concurenţa USL-ului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu