vineri, 15 decembrie 2023

Sunteți agitat?

 


-Sunteți agitat?

-Da, sunt un pic nervos. De ce? E pulsul crescut?

-?!?

-?!?

-Tensiunea 12 cu 7...


Ce mă scot pe mine din sărite demersurile astea absolut inutile... Ce mă irită că se prefac unii că le pasă de mine când de fapt nu îi doare nici în dos de mine...


Ce sens avea să îi spun că, de vreo două luni, mi-au apărut în viață niște dureri noi care probabil nu sunt de la anxietate cum mi-am imaginat eu, anunțând probabil o situație mai gravă... 


Le-am simțit pentru câteva zile în urmă cu câteva săptămâni, mă trezesc că le simt din nou azi... Ceva gen durere surdă în piept. Care înseamnă naiba știe ce dar sigur nu e de bine.


Se pare că sunt din ce în ce mai șubred și pe ducă...


Mi-or fi ajuns și mie toate cele întâmplate din toamna 2019 încoace, pe plan sentimental, în familie și la serviciu... 


Praful se alege...


15 decembrie 2022, programată pentru un an mai târziu când probabil nu o să mai fiu


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu