vineri, 26 iunie 2009

Somn

Ajung acasă aseară, scriu câteva cuvinte pe blog, spăl un pic bocancii care adunaseră noroi din două ture (luni am fost ocupat, marţi eram obosit, miercuri se oprise apa şi aşa au rămas nespălaţi până joi; poate nu i-aş fi spălat nici joi dacă s-ar fi anunţat tură şi week-end-ul acesta), beau puţină bere, deschid un fişier în care intenţionam să mai scriu câte ceva dar... adorm cu calculatorul deschis. Mă trezesc într-un târziu, îmi dau seama că sunt suficient de adormit încât să nu pot scrie nimic. Închid calculatorul, merg până în balcon să simt ploaia, mă întorc în pat şi adorm. Cred că era aproape 10 noaptea. Nu mă mai băgasem de mult timp aşa devreme în pat. Înseamnă că am avut o zi cu adevărat proastă...

Dimineaţă nu-mi venea să mă trezesc aşa că, de la 6 până pe la 7:15 am zăcut în pat fără să mai pot adormi. Mă trezesc într-un târziu şi mă pregătesc de plecare. Până la Piaţa Victoriei nimic notabil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu