vineri, 21 august 2009

Transfer reuşit!

Pentru că am aflat de transferul către Wordpress în timp util (mulţumesc, Satanic- Vals!), iată că zilele trecute mi-am descărcat din nou fostul blog de pe Yahoo 360 şi l-am exportat pe Wordpress. Azi am fost anunţat că transferul a reuşit. Am intrat să văd rezultatul şi, la cât am verificat, transferul este perfect în comparaţie cu cel către Yahoo Profiles. Deci, pentru cei care mă cunosc de mai puţină vreme şi vor să afle mai multe despre mine, un link.

Precizez că pe Wordpress, cel puţin pentru o vreme, nu vor fi postări noi. Deja m-am îndrăgostit de platforma asta de blog aşa că n-am de gând s-o las de izbelişte.

Pentru câteva zile nu mă veţi mai citi dar o să dau un cât de mic semn de viaţă la întoarcerea în Bucureşti.

Urări de bine!

Să fiţi fericiţi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu