joi, 17 septembrie 2009

Cărţi, cărţi, cărţi...

De câteva luni am încercat să nu mai cumpăr cărţi. Nu pentru că aş renunţa la lecturi, doar pentru că am o mulţime de cărţi încă necitite şi, în acest context, orice carte nouă poate fi trecută la capitolul risipă. Totuşi, zilele trecute, într-o stare psihică destul de proastă fiind, mi-am aruncat un ochi pe lista Polirom şi, găsind nişte reduceri faine la cărţi de psihologie, mi-am comandat (compulsiv?) câteva...

Tot despre cărţi, luându-mi rucsacul în spate la plecarea din Iron, i-am spus ei: "Trebuie să scap repede de cartea asta. Am rucsacul prea greu din cauza ei". Mă-ntreb uneori câţi oameni mai citesc în metrou sau pe la concerte astfel de "biblii" de sute de pagini... O voi termina zilele următoare după care, dat fiind că data de 26 septembrie se apropie, voi încerca să mă ocup serios de tema pentru acasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu