luni, 28 septembrie 2009

Priviri care ard...

Mai scriam eu cândva pe tema asta. Uite că mi se întâmplă din nou. Parcă ca o continuare a ciudăţeniilor întâmplate în ultimele zile...

Dar despre ieri, sâmbătă şi vineri ceva mai târziu.

În legătură cu ziua de azi, ne referim la o privire întâlnită de dimineaţă, pe obişnuitul drum spre birou. Întorc întâmplător capul pe scara rulantă şi, la 1 m de mine, observ o pereche de ochi îndreptată spre mine. Acum mă găndesc că acea privire poate nu-mi era adresată dar atunci am resimţit acea privire ca fiindu-mi categoric destinată. Nefiind eu obişnuit să fiu privit altfel decât întâmplător şi în viteză, privirea aceea m-a tulburat. N-am putut să susţin acea privire, m-am uitat în direcţia respectivă câteva clipe, concentrându-mă undeva la câţiva metrii în urmă. Apoi am întors capul spre înainte evitând să văd din nou acei ochi. Am aplecat capul, am înghiţit în sec câteva secunde, timp în care am resimţit acea privire arzându-mi spatele. Totuşi, nu spatele ardea... doar aveam rucsac! :D Pare să aibă ceva logică acel "te simţi protejat" auzit sâmbătă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu