miercuri, 7 octombrie 2009

Stare fără stare...

Din nou un titlu repetat... Postarea precedentă este datată 16 decembrie 2008...

Uite că nu mai ştiu ce aveam de gând să scriu...

Aseară am încercat să finalizez cronica pentru concertul Imre... Aproape am reuşit, mai am de inserat ceva video, după ce urc pe youtube. Deci, teoretic, joi seară s-ar putea să postez... Totuşi, azi mi-a venit un gând de genul "mă păcălesc singur umplând blogul cu chestii pozitive şi optimiste, realitatea e un pic alta. mai are sens să postez?". Gândul a fost cumva contrazis ceva timp mai târziu. Mi-am amintit de Pariu pe prietenie şi... când am văzut afişul pentru duminică starea apăsătoare a dispărut măcar pentru câteva secunde, fiind înlocuit de o picătură de entuziasm... Ce va fi acolo, să tot petreci...

Dar până atunci vine o nouă seară Folk, frate care e posibil să fie urmată de o cronică 2 în 1... Iar vineri va fi deja obişnuita cicloplimbare...

Şi tot despre aseară... după o grămadă de vreme în care m-am "chinuit" cu el, am terminat tratatul de TCC al Irinei Holdevici. De dimineaţă simţeam nevoia să revăd unele capitole aşa că e posibil să mai ţin imensitatea de carte în rucsac pentru o vreme...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu