vineri, 1 ianuarie 2010

Anii trecuţi, pe vremea asta...

Acum 7 ani, pe 31 decembrie, sun o femeie să-i spun cam aşa: "Nu mă-ntreba de ce dar vreau să-ţi spun că ai însemnat mult pentru mine".

Acum 6 ani, de Crăciun, conduceam la gară altă femeie cu care mă bucuram că mă voi revedea anul care urma.

Acum doi ani, la ora asta, eram abia întors din tura pe Baiului care era aproape să reprezinte primul meu Revelion petrecut pe munte. Alt an, altă amintire, altă femeie.

Acum un an eram pe Piatra Mare. Primul Revelion pe munte, a patra femeie.

Patru femei care, pe rând, mi-au atras atenţia. 4 femei de care mă leagă destule amintiri plăcute. O femeie care m-a "ajutat" să intru în cea mai mare criză a vieţii mele, criză din care sunt destul de aproape să ies.

Acum, în 2009, aproape de intrarea în 2010, mă mai cuprinde din când în când tristeţea pentru faptul că perioada asta nu am făcut/ nu fac nimic deosebit.

Şi, pentru că postarea asta o programez pentru miezul nopţii...

La mulţi ani, oameni buni!
Vă doresc ca în 2010 să reuşiţi să schimbaţi ce merită schimbat şi să păstraţi ce merită păstrat în vieţile voastre!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu