sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Masca sau bicicleta?

Azi... Încerc să dorm mai mult decât îmi permitea programul dimineţii, până să mă trezesc se ocupă baia, mă trezesc, constat că sunt în criză de timp, mă gândesc că voi întârzia...

În sfârşit, plec, ajung surprinzător de la ora potrivită unde aveam treabă. Termin ce aveam de rezolvat, mă apucă pofta de gogoşi de la Unirii, merg până acolo, rămân la o scurtă plimbare. În Cişmigiu mă uit un pic la cei ce patinau. La ieşirea din parc privesc câteva clipe un copil care se juca alergând porumbeii.

Mă-ntorc la Unirii, cobor în metrou şi aud muzică. În deschiderea spectacolului celor de la Teatrul Masca (apropo, m-am tot gândit să merg cândva la Unirii special pentru a urmări un spectacol al lor) cânta un cvartet de coarde (3 viori şi un violoncel) care suna destul de plăcut. Ca şi în alte ocazii de acest tip m-am surprins încercând să identific sunetul ieşit din fiecare instrument orientându-mă după mişcările interpreţilor. Din păcate mi-a venit destul de repede metroul aşa că am plecat spre casă.

Ajuns acasă dau de ai mei aproape gata de ieşirea cu bicicleta. Mă odihnesc un pic (îmi era tare somn, mai târziu chiar mă apucase o durere de cap urâtă) cât timp mai rezolva ei nişte probleme apoi ieşim pe biciclete în deja obişnuitul Debarcader. Ne plimbăm pe poteci de pământ, pe urcări, pe coborâri. Pe două pante mai abrupte am ezitări dar până la urmă le-am coborât cu succes pe amândouă, în ciuda problemelor cu frânele şi a noroiului.

Mai târziu m-am apucat să scriu o poveste despre trebuie... Mâine voi încerca să mai scriu un episod şi la cealaltă poveste despre mine cel de alaltăieri, de ieri, de azi şi, probabil, de mâine.

Sâmbăta a cam trecut, să vedem ce se va întâmpla mâine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu