sâmbătă, 20 februarie 2010

Concertul de marţi...

Săptămâna viitoare are minim două evenimente la care sper să ajung şi eu. Deja pomenitul concert Tivodar Project de luni (vezi aici) şi concertul de marţi din Mojo.

Ce se întâmplă în Mojo? Concert de voce, chitară şi pian sau, mai exact, Maria Gheorghiu, chitara ei şi pianistul Radu Graţianu. Poate mulţi dintre voi aţi ascultat-o deja pe Maria Gheorghiu în diverse împrejurări. Totuşi, eu cel puţin, nu am ascultat-o niciodată acompaniată la pian. Cred că va fi o seară interesantă. Sper să ajung acolo chiar dacă, oficial, nu sunt îndrăgostit deci, conform prezentării E- Folk (aici), nu m-aş încadra în publicul ţintă al unui concert E- Folk Dragobete. :D



Şi chiar mi-e dor de Vara, întâmplător...

"Întâmplător ai fost lângă mine
Ce nebunie a fost cu noi doi
Nici nu contează mâine cu cine
Vom defila pe străzi amândoi..."

Am avut ocazia să ascult piesa asta la un Om Bun (2007) şi un Folk You (2008), având de fiecare dată lângă mine o femeie specială. Nici nu contează marţi lângă cine s-ar nimeri să stau... Ar fi o adevărată Lebădă Neagră pozitivă dacă s-ar nimeri, întâmplător, să o ascult din nou pe Maria Gheorghiu lângă altă femeie specială...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu