marți, 9 martie 2010

Ăsta-s eu!

Mă uit uneori în oglindă şi văd un individ naşpa. Totuşi, se pare că sunt destui oameni care, fiecare din motivele sale, mă plac. Sper să-mi aduc aminte de asta de fiecare dată când se va mai întâmpla să mă mai simt deprimat, trist, singur...

Celor care găsesc în mine şi o latură frumoasă, le mulţumesc! :)

În altă ordine de idei, sper să reuşesc să ajung azi în Mojo pentru Emeric Trio, miercuri şi joi în Iron City pentru Ţapinarii şi Ză` Duff, zilele următoare pe la dentist, sâmbătă... Dar despre sâmbătă, pe moment, prefer să nu anticipez nimic, cu excepţia deja obişnuitei întâlniri de la ora 10:00, întâlnire care, cu siguranţă, va mai aduce un mic pas înainte în evoluţia mea.

PS: Duminică am fost la munte cu Daniel şi Alex. A fost fain! 10 ore de traseu, sosire în oraş pe întuneric, la frontale... Sper să pun curând povestea pe carpaţi.org.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu