joi, 1 aprilie 2010

1 aprilie, s-ar fi putut şi mai bine...

După două seri faine uite că a venit şi rândul unei dimineţi începute cu o veste proastă. Totuşi, supravieţuiesc şi de data asta! :)

Mai devreme sau mai târziu, va trebui să-mi scot măseaua de minte la care am ghinionul de a avea o rădăcină cu vârful îndoit într-un unghi atât de ascuţit încât e imposibil de tratat. Momentan a redevenit nedureroasă dar... o să vină momentul în care va fi preferabil să scap de ea.

Legat de această măsea de minte, am ajuns să glumesc spunând că, odată cu ea, îmi voi pierde şi mintea. Pe urmele fostelor rădăcini se va scurge creierul iar eu nu îmi voi putea salva decât temporar inteligenţa ţinând gura închisă. Sinistru, nu-i aşa? :))

A doua veste proastă a zilei am primit-o când am mers să iau bilet de tramvai şi... am aflat că e grevă. Prin urmare, am mers pe jos de la dentist până la metrou. Hei, tramvai!

Continuarea în episodul anterior! :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu