marți, 25 mai 2010

BMW-ul şi pietonii

Într-una din zilele trecute, plecând cu bicicleta spre birou, am avut parte de două momente interesante:

Stradă îngustă, paralelă cu şoseaua mare. Maşini parcate de o parte şi de alta. Dintre maşinile parcate iese un BMW. Încetinesc, îl las să se încadreze şi apoi, câteva secunde, maşină şi biciclist, am mers cu aceiaşi viteză. De ce mergea încet BMW-ul? Pentru că pietonii confundă acea stradă laterală cu o prelungire a trotuarului şi sar când şi de unde nu te aştepţi...

De un astfel de pieton am avut parte în episodul 2, când luasem ceva viteză ajungând spre 25 km/ oră. Ei bine, pietonul este tentat să-mi ia faţa, se opreşte speriat şi apoi comentează cum că aş fi mers prea repede...

Şi dacă tot vorbesc de pietoni, cu ani în urmă îmi amintesc o căzătură provocată de un astfel de individ care mi-a sărit în faţa bicicletei obligându-mă să frânez suficient de brusc încât să pierd controlul bicicletei şi să acroşez biciclistul din spate, la fel de surprins de manevra la care am fost obligaţi. Şi pe atunci pedalam cu viteză mică...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu