sâmbătă, 15 mai 2010

Obsesia muzicală

Nu ştiu de ce dar obsesiile muzicale apar la mine dimineaţa. Azi dimineaţă m-am trezit, în timp ce bântuiam prin oraş, cu Blestem (Destin) când vine toamna în creier:

Ref.
Nu-mi ajungi si n-avem timp
in fiecare scurta zi,
Asteptam nopti mai lungi
sa ne putem si noi iubi.

Mi-a cazut pe gura frunza
Unui ultim arbor frant,
Moare vara, moare vara
Si vine toamna pe pamant.

Ia-ti pe umeri haina groasa,
Ia-ti flanelul tau rasfrant,
Moare vara, moare vara
Si vine toamna pe pamant.

Desfrunziri- eu mai mor, tu mai mori,
Infrunziri - si-nviem uneori.


Mi-a cazut in noapte mana
Cand am vrut sa te descant,
Moare vara, moare vara
Si vine toamna pe pamant.

Unde e caldura verii,
Pasii nostri unde sunt,
Moare vara, moare vara
Si vine toamna pe pamant.

Desfrunziri- eu mai mor,tu mai mori,
Infrunziri - si-nviem uneori.

Aici e sursa textului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu