marți, 4 mai 2010

Obsesii muzicale

Obsesia muzicală a dimineţii de azi a fost un refren auzit în Iron City, la Folk Frate, în urmă cu câteva săptămâni. Ţin minte că atunci publicul a primit bine piesa, auzindu-se bine la refrenul pe care cei de pe scenă au avut inspiraţia să ne provoace să-l cântăm.

Ochii negri, faţa albă,
Păr întunecat şi mare,
Inima - un sloi de gheaţă.
Alte semnalmente: n-are


Nu am putut asocia niciun chip cunoscut textului acesta aşa că nu-mi explic cum de mi-a revenit în memorie. Culmea este că, la ceva minute după ce refrenul îmi răsărise în creier, în metrou, aproape de mine, a apărut o fată cu păr întunecat, lung, cu braţe subţiri şi chip plăcut şi alb.

Mâine seară, la aniversarea a 2 ani de Folk Frate în Iron City, mi-ar plăcea să aud din nou acest cântec. Dar dacă nu-l voi auzi nu-i supărare! :) Eu voi încerca să fiu acolo să-i ascult din nou pe cei care mi-au înveselit multe seri de miercuri şi mi-au lăsat în amintire acea superbă seară de sâmbătă din Diham.

Şi dacă tot îi spuneam joi, înainte de concertul Negru Latent, lui Mysha că am ajuns la Folk Frate, în Iron City, (şi) datorită lui Tănase (Ţapinarii şi Semne) să reamintesc împrejurările...

Nu mai ştiu în ce împrejurări (probabil pe principiul curiozităţii faţă de prietenul prietenului) am nimerit cândva pe blogul tanasist de pe Yahoo 360 (unde debutasem şi eu ca blogger). Aici am văzut afişul unui concert Semne care urma să se ţină în Iron City. Pentru că nu ştiam unde-i Iron City am întrebat într-un comentariu iar Tănase mi-a răspuns oferindu-mi informaţiile necesare. Din păcate nu am reuşit să ajung atunci la concertul Semne (şi nici nu am apucat să ajung la alt concert Semne până acum) dar, câteva săptămâni mai târziu, mi-am amintit de club, citind între timp şi de serile Folk Frate (despre care ştiam că există de când se ţineau în alt club), profitând de o seară de miercuri în care deja eram în centru... nu era greu să aleg să încerc prima mea seară în Iron City.

Şi dacă tot vorbim (şi) de Semne, am plăcerea să amintesc de invitaţia pe care mi-a transmis-o Tănase pe Facebook. Concert Semne, 13 mai 2010, Iron City, ora 21:00. O nouă seară tip Lucky 13 după seara de 13 aprilie în care acelaşi Tănase, împreună cu coŢapinarul Covei, a cântat în Mojo.

Ei bine, sper să ajung în sfârşit şi la un concert Semne joia următoare!

Dar până la joia următoare, le urez celor care fac în fiecare miercuri (sau mai rar, funcţie de programul fiecărei persoane din gaşcă) serile Folk Frate ani mulţi şi frumoşi alături de publicul din Iron City! În acelaşi timp doresc fiecărei persoane din echipă (Cristinissima, Nico Pălărie, Mysha, Teddy, Jonnie, Fram şi ceilalţi pe care nu i-am reţinut) succese personale numeroase pe plan muzical şi nu numai!

Să ne revedem cu bine!!! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu