miercuri, 30 iunie 2010

Obsesia muzicală revine

În ultimele zile au existat vreo 4 genuri de obsesii muzicale...

Am început cu o piesă idioată pe care o să încerc totuşi să aflu cine o cântă... Aia cu azi poţi să mă cumperi ieftin, mă simt prea bătrân să-ţi mai cer ceva...

A doua zi mi-au trecut prin creieri linii melodice de la diverse cântece de munte de la care nu cred că am ştiut vreodată pe de rost versurile... O formă de dor probabil... Pentru o vreme nu prea cred că voi mai ajunge pe munte... N-ar fi exclus ca anul acesta să rămân doar cu cele două zile pe Baiului petrecute în iarnă... Descrierile lor aici şi aici.

Ieri seară mi-a stat insistent pe buze un fragment cântat de Pasărea Colibri, piesa aia cu nu ne-om minţi noi niciodată, nici alţii a ne minţi nu pot şi la fel ca tine gândul nu mi-i nici să urăsc, nici să iubesc...

În seara asta a revenit o bucată din Andrieş, cea cu Marea Neagră e albastră, şi pe mal cartofi prăjiţi... Mă mai atacase piesa asta cândva, cu ani în urmă, în nu ştiu ce excursie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu