luni, 19 iulie 2010

E ud oraşul...

Actualizare:

Când am plecat de la birou am sesizat că intersecţia Fabrica de Glucoză cu George Constantinescu era impracticabilă pentru pietoni. Baltă până la trotuar... Aveai nevoie de cizme de cauciuc pentru a trece... Prin urmare, am făcut un mic ocol până la metrou, ocazie cu care am observat aranjamentele vegetale făcute pe Petricani.

În plus, am mai observat un biciclist şi o biciclistă.

Biciclistul am senzaţia că nu-l văd pentru prima dată pe vreme nefavorabilă. Acum priveam cum mergea încet, prudent, prin baltă. Ce nu puteam trece eu ca pieton trecea el pe bicicletă. Toată stima! Cu bălţile alea cred că-mi lăsam bicicleta la birou în locul lui...

Aproape de metrou, o biciclistă. Pedala relaxată...

Sunt curios cum o să arate George Constantinescu mâine...
____________________________
Nu ştiu în alte părţi ale oraşului cum e dar aici, în nord, mai devreme ploua cu găleata, bătea un vânt suficient de puternic încât să rupă crengi din copaci şi chiar copăcei cu totul. A fost şi ceva grindină. Rar mi-a fost dat să văd aşa perdea compactă de apă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu