vineri, 23 iulie 2010

O tură lungă...

3 omuleţi cu care am o relaţie de un gen sau altul au plecat aseară spre Băile Herculane cu gând să parcurgă creasta Meridionalilor până-n Bucegi. Plecarea a fost, aşa cum mă aşteptam, cu emoţii. Un rucsac rupt în ziua plecării (se discutase deja soluţia de urgenţă astfel încât a plecat în tură rucsacul meu), un stomac deranjat, un om aparent întârziat şi sigur nervos. Bănuiesc că s-au regrupat la tren. Momentan nu am nicio veste din partea lor dar, dacă apar noutăţi, încerc să le notez aici.

Amintiri 22 iulie 2010. Daniel pleacă de acasă. Curând îl sună Ionel pe RDS-ul lăsat acasă. Îmi explică faptul că a plecat târziu de acasă şi că va ajunge mai târziu la gară. Pe la 22:30 primesc apel de la Ruxi. Nu l-am văzut decât târziu în noapte. Bănuiam că sunt deja toţi trei în tren şi că Ruxi sunase la mine văzând că Daniel, cu telefonul încurcat pe gât, nu răspunde.

23 iulie 2010. Pe la 18:45 mă sună Ionel. Îmi spune direct să mă uit în RDS-ul lui Daniel după un număr de telefon. Îi spun că ajung acasă abia peste o oră. Peste jumătate de oră mă sună iar, îi spun că-l sun când ajung acasă. Ajung acasă, nici nu intru bine în cameră şi sună iar. Sincer să fiu eram exasperat! Vorbesc cumva la grămadă cu Ruxi, Daniel şi Ionel (vestea bună fiind că sunt împreună), mă enervez că nu nimeream să deblochez RDS-ul, până la urmă intru în agendă şi nu găsesc numărul pe care mi-l cereau. Ori nu-l salvase, ori era unul dintre numerele care nu aveau nume ataşate, numere pe care le-am descoperit după ce închisesem conversaţia cu ei. Sun la Ionel cu gând să întreb dar deja închisese telefonul.

Din ce mă interesa pe mine am aflat că nu au ajuns în Poiana Lungă, fiind la o intersecţie de trasee dintre care unul duce la 7 Izvoare. Înţeleg că erau undeva în Poiana Cicilovete.

Un pic mai târziu, pe o listă cu numere de la Salvamont din 2008, găsesc şi numărul de la Herculane şi-l trimit oamenilor pe sms. Bănuiesc că nu-l vor primi prea curând deoarece, în scopul păstrării bateriilor, şi-au închis toţi telefoanele.

27 iulie 2010. Nicio noutate dinspre cei plecaţi în munţi. Ştiu doar că, pe măsură ce-şi deschideau telefoanele, primeau mesajul meu cu numărul de la Salvamont Herculane. Eu presupun că sunt acum undeva în Godeanu urmând să ajungă în Petroşani spre finalul săptămânii.

În cazul în care are altcineva noutăţi poate să le expună sub formă de comentariu.

27 iulie 2010 ora 15:40. SMS de la Daniel: Zi-ne şi nouă vremea în Cernei, Godeanu.

16:03, le-am transmis prognoza până vineri. Marţi şi miercuri îi plouă un pic, joi şi vineri vremea se anunţă aproape perfectă. I-am întrebat unde se află acum, sper să răspundă.

16:38- SMS de la Daniel: Suntem între Vf. Bandiolu şi Vf. Cailor, în Cernei.

19:06, nou SMS de la Daniel: Naşpa vremea, tare îmi e că va trebui să abandonăm. Eu am sacul fleaşcă.

Aşa rău să fie, acolo, la ei? Sau să fi fost la mijloc vreo neglijenţă? Să fie acesta începutul sfârşitului turei?

29 iulie 2010, ajung seara acasă şi dau de Daniel. S-au întors noaptea trecută. Au cedat barele cortului...

FINAL DE TURĂ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu