vineri, 23 iulie 2010

Tristeţea unei biciclete...

Zilele trecute, cu ocazia schimbării stăpânului unei biciclete, am auzit o poveste tristă...

Vânzătorul trebuia să scape de bicicleta pe care nici nu apucase să pedaleze prea mult pentru că bicla nu îşi găsea locul în casa omului. Locuind 3 oameni în 2 camere, una dintre femei protesta de fiecare dată când se "împiedica" de bicicletă. Prin urmare, aceasta a fost exilată şi, cu prima ocazie, vândută.

Ei bine, comparam cazul acesta cu situaţia mea. Cu unele compromisuri, la mine îşi găsesc locul 3 biciclete în 2 camere, cu 4 oameni care convieţuiesc destul de paşnic printre ele.

Revenind la bicicleta omului, sper ca aceasta să se acomodeze cu noul stăpân (reciproca fiind de dorit în egală măsură) iar stăpânul să se bucure de biclă încă multă vreme de acum încolo... Pe noul stăpân aud că este posibil să-l întâlniţi la Bikewalk. Eu nu cred că voi ajunge sâmbăta asta pentru că am nişte treburi pe care este posibil să le finalizez suficient de târziu încât să nu am timp să rezolv problema bicicletei. Dar mă bucur oricum de succesul obţinut de organizatorii Bikewalk. Acum, aşa cum deja au scris şi alte bloguri, Bikewalk a crescut mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu