joi, 1 iulie 2010

Rrrrrrrevine...

Azi dimineaţă, după ce ies de pe traseul ei, mă uit la ceas şi... constat că aş fi putut s-o întâlnesc. Am încercat să-mi sugerez că nu contează dacă aş întâlni-o sau nu şi m-am relaxat în mare măsură.

Totuşi, sunt şi alte elemente care-mi amintesc de ea... În ultima vreme mi-am amintit-o trecând pe la staţia de metrou Tineretului, văzând afişul de la noaptea devoratorilor de publicitate, văzând întâmplător o ea şi o ea ţinându-se de mână...

E cam aiurea să rămâi cu astfel de stimuli care stârnesc amintiri dar... constat că nu se moare din asta. Partea proastă e că, din astfel de stimuli, rezultă idei ciudate. Ideea ciudată care-mi trecuse prin cap zilele trecute e că una din dorinţele pentru ziua mea ar fi să recapăt acces la fotografiile din călătoriile ei. Destul de stupidă dorinţă, cu atât mai stupidă cu cât mi se pare imposibil să se împlinească...

A trecut mult timp de când nu am mai văzut-o... Deşi asta n-ar ajuta la nimic, parcă simt nevoia s-o revăd...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu