vineri, 2 iulie 2010

Jenant...

De dimineaţă am trăit un nou moment jenant. Trecând prin locul x, la ora z, am rămas setat pe un chip care nu a vrut să apară. În schimb, a apărut un alt chip, poate la fel de cunoscut pentru mine. Totuşi, fie că persoana era vizibil schimbată, fie că eram eu suficient de îngropat în gânduri, n-am recunoscut omul care apăruse lângă mine, spunându-mi doar că seamănă tare bine cu...

După câteva clipe mă recunoaşte (deşi nu credeam că mi-a reţinut chipul) şi mi se adresează. Ca de obicei, discuţiile din metrou mă enervează pentru că e destul de greu să auzi exact ce spune celălalt.

-Nu te-am mai văzut de mult acolo...

Tac, stăm ochi în ochi, sau mai degrabă privesc cumva dincolo de omul din faţa mea, nu reuşesc să revin în prezent, să recunosc omul, să mă bucur de nebănuita întâlnire. Într-un târziu, încercând să mă conving că lângă mine stă altă persoană, întreb:

-Fac eu vreo confuzie sau...?
-Sunt ... de la .....
-Aha

Din nou tăcere, întorc privirea, trăiesc o foarte ciudată senzaţie... Simţeam nevoia să dispar de acolo... Cred că am avut cea mai idioată reacţie posibilă... M-am simţit eliberat după ce am coborât din metrou dar, câteva secunde mai târziu, am început să-mi dau seama de penibilul situaţiei şi m-am întristat.

Oare nu am recunoscut persoana doar pentru că creierul meu era setat pe alt chip?

Oare persoana s-a simţit jignită de reacţia mea?

Oare incidentul de azi va constitui un argument în plus pentru a sta în continuare departe de locul acela?

Chiar nu mai sunt în stare să mă bucur de astfel de întâlniri care, în mod normal, ar trebui să-mi facă plăcere?

Nu prea înţeleg ce se întâmplă cu mine. Zilele trecute ochii mei văd altceva scris pe o plăcuţă cu nume de stradă, în locul numelui străzii văzând numele unei persoane pe care o simpatizez. Azi nu recunosc o persoană pe care, într-un timp, o vedeam destul de des şi asta-mi plăcea chiar dacă, până azi dimineaţă, nu schimbasem o vorbă. În ritmul ăsta... oare ce o să fie mâine???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu