miercuri, 7 iulie 2010

Visez din nou...

Peste noapte un nou vis idiot... Se făcea că eram la birou, era aproape final de program când, din zona de cursuri iese cineva. Privesc întâmplător şi... o recunosc. Mă ridic, mă apropii, îmi trec mâna peste spatele ei şi-i spun că mă miră s-o văd aici şi, în acelaşi timp, că mă bucur s-o revăd. Apoi visul s-a terminat...

Nu, nu este vorba de cea care m-a obsedat în ultimul cincinal, este vorba de o cunoştinţă mai recentă care a lăsat urme interesante în viaţa mea şi cu care am făcut poate cea mai simbolică tură de până acum. De ce am visat-o? Mi-ar plăcea să aflu şi eu...

Culmea e că am visat-o azi, zi în care, datorită unor persoane pe care nu cred că voi putea vreodată să le apreciez (pentru că mi se pare exagerat să vorbesc în cazul acesta de iubire, aprecierea fiind deja mult prea mult faţă de ce-mi imaginez că aş putea simţi faţă de acei oameni), aproape că-mi vine să vomit.

Ciudată alăturare de senzaţii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu