marți, 6 iulie 2010

Alcool fără voie...

Ei bine, dincolo de limitele psihologice de care se loveşte orice individ care-şi propune să abandoneze un viciu, mi-am dat seama zilele trecute că este mai dificil decât credeam să renunţi în totalitate la consumul de alcool.

Primul semnal a fost prăjitura Măgura cu rom pe care o consumam des fără să-mi pun problema că ar conţine alcool. Ieri m-am uitat pe ingredientele ei, am văzut că era menţionat extrem de clar un procent infim de alcool în compoziţie şi mi-am propus să renunţ la ea.

Azi, alt incident. Îmi iau de la un automat două croissant-uri, intenţionând să le iau pe amândouă cu cacao. Ei bine, s-a nimerit ca unul dintre ele să fie cu cacao şi rom. M-am uitat atent pe ingredientele acestuia şi l-am dat deoparte. Conţinea alcool.

O nu ştiu ce curiozitate m-a făcut să mă uit şi pe ingredientele celui strict cu cacao. Ei bine, neplăcută surpriză, şi acesta conţine alcool. Deci... m-am enervat crâncen la faza asta! Apoi le-am mâncat, cumva compulsiv, pe amândouă.

Totuşi, de acum am pe lista neagră prăjitura Măgura cu rom şi croissantul 7 Days cu orice umplutură. Sunt curios în ce chestii voi mai descoperi alcool...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu