luni, 2 august 2010

Obsesia muzicală a serii

Mă apropiam de casă când a apărut ea, obsesia muzicală...

Versiunea de mai jos, printre multe altele, postate inclusiv în zilele care au urmat morţii ei, mi se pare mai plăcută în special pentru felul în care Tatiana Stepa comunică cu publicul.



În schimb, varianta de aici, mi se pare destul de penibilă din cauza animatoarelor care, zic eu, ar fi trebuit să dispară din platou pe durata apariţiei Tatianei Stepa. Mi-ar plăcea să aflu şi părerea voastră...

Altfel, la aproape un an de la dispariţia Tatianei Stepa, pe care o marcam mai mult sau mai puţin evident aici şi aici, evitând din nou patetismul, mi-am dat totuşi seama că această piesă, Copaci fără pădure, pare să cuprindă un simbol interesant... Cu ce am putea compara copacii fără pădure? Poate cu oamenii care şi-au pierdut rădăcinile, care şi-ai pierdut grupul de apartenenţă, care sunt pur şi simplu singuri sau cel puţin se simt aşa? Poate greşesc dar... m-a lovit ideea asta şi am considerat că nu-i deloc rău să o scriu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu