vineri, 22 octombrie 2010

Floarea de cactus...

-Ştii cât timp stă deschisă floarea de cactus?
-Nu ştiu sigur dar cred că stă deschisă destul de puţin.
-Aşa e. Stă deschisă doar 2- 3 zile...

De aici am tras eu concluzia că mi se sugera să mă grăbesc puţin cu unele lucruri pentru că altfel ocazia trece repede pe lângă mine dacă nu sunt suficient de atent şi de spontan. Prin urmare, am acţionat. Şi nu a ieşit bine. Aş putea spune ceva de genul "eram sigur că aşa o să fie!" dar mi se pare mai util să mă bucur că am reuşit să testez o convingere subiectivă care de câteva zile a devenit convingere obiectivă... A cam fost anul în care am testat astfel de convingeri, odată la câteva luni... Rezultatele mi-au fost până acum nefavorabile dar cel puţin mi-am pus oarecare ordine în gânduri...

Unii cactuşi nu înfloresc niciodată... Sau cel puţin nu înfloresc pentru mine...

Nu e uşor de acceptat dar... viaţa merge mai departe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu