marți, 15 februarie 2011

Bucegi- Leaota 2005, 2 săptămâni pe munte

Pentru că văd periodic sute de vizualizări (peste 300 de vizualizări în raportul primit duminică) într-o săptămână pentru acest album, mi-am propus să-l fac şi mai popular expunându-l şi aici. Este vorba de o tură de 2 săptămâni făcută într-o perioadă în care pasiunea pentru geografie era încă vie, o persoană de care-mi amintesc şi acum destul de des era încă într-o relaţie decentă cu mine, am strâns amintiri care, pentru o vreme, m-au făcut să aleg să stau departe de munte.



Bucegi- Leaota 2005 Cica practica de licenta :)))

După tura asta m-am întâlnit cu Radu Hera pentru a-i restitui materialele pe care mi le împrumutase. Am purtat cu ocazia asta o lungă discuţie din care acum îmi amintesc părerea lui despre turele cu ea:

Dacă ai vreme aiurea când mergi cu ea sunt de părere că e mai bine să o laşi acasă data viitoare.


Uite că nu mai pot eu să aleg dacă o iau (am ales s-o iau în 2005 deşi o parte din mine ar fi preferat să o elimin din viaţa mea încă de atunci) sau nu pe munte pentru că acum nu mai vrea ea să audă de mine... O fi bine??? :))

Edit:

Jurnalul turei, aici.

Încă câteva poze, adunate din tura din 2005 şi încă două, din 2004, şterse din albumul de pe webshots într-un moment de furie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu